marți, 2 noiembrie 2010

Interviu cu Varga Ioana

Torok Camelia. 02.11.2010

Buna!Ai timp pt un interviu?
Buna.Da sigur se poate.
Ce parere ai despre sc in care inveti u?
Eu am o parere foarte buna
Te-ai dorit sa intri in aceasta sc?
La inceput nu dar acuma imi place la aceasta scoala la care sunt
Dupa cat timp te-ai dat seama k iti place?
Pei dupa cateva saptamani mi-am dat seama ca este o scoala buna si colegii sunt foarte de treaba
Ce parere ai despre profesorii din sc?
Pei ce pare sa am unii sunt de treaba altii nu
Cum ti se pare dirigintele tau?
Dirigintele meu mi se pare foarte de treaba
Si se compoarta foarte frumos cu noi
La ce profil ai intrat?
La procesare text imagine
Cate clase te-ai dori sa faci?
Pei vreau sa termin liceul si sa merg mai departe la facultate
La ce facultate te-ai dori sa mergi?
Pai inca asta nu stiu o sa ma consolez si cu parintii
Dar u pe viitor la ce meserie te-ai gandit?
Pei nuj mie imi place foarte mult manichiura si pedichiura
Si poate pe viitor imi deschid un salon
Ce te-a placut cel mai mult la acest interviu?
Pei cel mai mult mia placut ca mi-ai pus intrebari despre scoala la care invat
Ma bucur foarte mult sper sa mai am ocazia sa iti mai iau interviu
Ok si eu ma bucur foarte mult si sper sa ne mai reintalnim sa mai imi iei interviu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu